1. třída
Lenka Březinová
Radka Šindelková
Informace
Při nástupu do MŠ by dítě mělo mít z domova vytvořené hygienické a zdvořilostní návyky, tzn. umí pozdravit, poprosit, poděkovat,...
Dítě by mělo samostatně používat WC. Je samozřejmostí, že dítě nenosí pleny, umí smrkat.
Vedeme děti k samostatnosti při jídle, oblékání, v osobní hygieně.
Společně dodržujeme dohodnutá pravidla, seznamujeme se s velkým kolektivem, učíme se pracovat s emocemi pozitivními i negativními, rozvíjíme komunikaci mezi dětmi i dospělými, učíme se respektovat navzájem.
Pracujeme podle školního vzdělávacího programu (rodiče se s tímto dokumentem seznámí po nástupu dítěte do MŠ).
Rozvíjíme jemnou i hrubou motoriku dětí (stříháme nůžkami, vedeme děti ke správnému úchopu tužky, štětce, pastelky).
Pracujeme s interaktivní tabulí. Navštěvujeme knihovnu, kino, divadlo, jezdíme na výlety.